facebook
Toon prijzen op deze website

Hoe wordt de leverprijs bepaald?

Er zijn 3 types leveringen mogelijk

  • Levering en plaatsing Tenten

    De leverings/plaatsingskost is altijd op maat en dient berekend te worden. Dit is afhankelijk van het benodigde materiaal, de ondergrond waar de tent dient te komen, … .

  • Levering Springkastelen

    Springkastelen worden standaard gehuurd voor 1 dag.
    Het springkasteel wordt standaard geleverd de dag zelf voor 12h, maar kan eventueel de dag ervoor geleverd worden indien het niet verhuurd is.
    De ophaling gebeurt de dag zelf ‘s avonds of de dag erna, meestal in de voormiddag.

  • Levering Feestmateriaal

    De materialen worden 1 a 2 werkdagen voor de dag van het evenement geleverd. Na het evenement worden deze opgehaald na 1 a 2 werkdagen.

    Daarna wordt er gekeken in welke gemeente er geleverd dient te worden. Afhankelijk van de afstand tot ons magazijn zijn er verschillende berekeningen

    • De afstand van ons magazijn tot de gemeente bedraagt minder dan 25km

      • Standaard levering

        Wat zijn de kenmerken van dit type levering?
        • Dankzij onze geoptimaliseerde routes en milieuvriendelijke oplossingen kunnen we de transportkosten zo laag mogelijk houden en draag je ook bij aan een beter milieu.
        • Ten laatste 3 werkdagen voor onze komst communiceren we wanneer je onze chauffeur mag verwachten. Dit in een tijdsblok van 1 tot max 2 uur.
          • Bv : we leveren op vrijdag voor een evenement op zaterdag, dan ontvang je ten laatste op maandag een bevestigingsmail met de vermelding dat we op vrijdag aanstaande leveren tussen 10h en 12h. De ophaling is dan op maandag tussen 13h en 15h.
        • Binnen dit type levering kunnen wij geen rekening houden met voorkeuren qua levertijden.
        • De prijs wordt berekend per gemeente / afstand van ons magazijn in Meulebeke. Richtprijzen kan je hier vinden, deze zijn afhankelijk van volume en gewicht.
        • Levering is meestal op donderdag/vrijdag, ophaling meestal op maandag/dinsdag indien het evenement doorgaat in het weekend.
      • Levering op afspraak

        Wat zijn de kenmerken van dit type levering?
        • Je bezorgt ons de voorkeuren, tijdsblok van minimum 1 uur, waar en wanneer je wenst dat het materiaal geleverd / opgehaald wordt.
        • Je kan erop vertrouwen dat je bestelling tijdig geleverd wordt. Ondanks onverwachte omstandigheden zoals files of pech, kunnen we garanderen dat meer dan 90% van onze leveringen volgens afspraak verloopt.
        • Hoe vroeger je besteld, hoe meer kans er is dat de opgegeven tijdspanne haalbaar is voor ons, want in drukke periodes raakt deze agenda snel vol.
        • De prijs wordt berekend per gemeente / afstand van ons magazijn in Meulebeke. Richtprijzen kan je hier vinden, deze zijn afhankelijk van volume en gewicht.
        • Er komt een extra kost bij van 55 euro omdat wij starten met jouw voorkeuren voor het opmaken van de transportplanning.
      • Last-Minute levering

        Je bestelling komt pas 4 werkdagen voor levering binnen bij ons. (bv bestelling op maandag voor levering op vrijdag)
        Wat zijn de kenmerken van dit type levering?
        • Wij kijken wat er nog mogelijk is en doen een voorstel
        • Indien dit niet lukt voor u, dan heeft u nog de keuze voor een levering op afspraak en proberen we nog een chauffeur vrij te maken
    • De afstand van ons magazijn tot de gemeente bedraagt meer dan 25km

      • Standaard levering

        Wat zijn de kenmerken van dit type levering?
        • Dankzij onze geoptimaliseerde routes en milieuvriendelijke oplossingen kunnen we de transportkosten zo laag mogelijk houden en draag je ook bij aan een beter milieu.
        • Ten laatste 3 werkdagen voor onze komst communiceren we wanneer je onze chauffeur mag verwachten. Dit in een tijdsblok van 1 tot max 2 uur.
          • Bv : we leveren op vrijdag voor een evenement op zaterdag, dan ontvang je ten laatste op maandag een bevestigingsmail met de vermelding dat we op vrijdag aanstaande leveren tussen 10h en 12h. De ophaling is dan op maandag tussen 13h en 15h.
        • Binnen dit type levering kunnen wij geen rekening houden met voorkeuren qua levertijden.
        • De prijs wordt berekend per gemeente / afstand van ons magazijn in Meulebeke. Richtprijzen kan je hier vinden, deze zijn afhankelijk van volume en gewicht.
        • Levering is meestal op donderdag/vrijdag, ophaling meestal op maandag/dinsdag indien het evenement doorgaat in het weekend.
      • Levering op afspraak

        Wat zijn de kenmerken van dit type levering?
        • Je bezorgt ons de voorkeuren, tijdsblok van minimum 2 uur, waar en wanneer je wenst dat het materiaal geleverd / opgehaald wordt.
        • Je kan erop vertrouwen dat je bestelling tijdig geleverd wordt. Ondanks onverwachte omstandigheden zoals files of pech, kunnen we garanderen dat meer dan 90% van onze leveringen volgens afspraak verloopt.
        • Hoe vroeger je besteld, hoe meer kans er is dat de opgegeven tijdspanne haalbaar is voor ons, want in drukke periodes raakt deze agenda snel vol.
        • De prijs wordt berekend per gemeente / afstand van ons magazijn in Meulebeke. Richtprijzen kan je hier vinden, deze zijn afhankelijk van volume en gewicht.
        • Er komt een extra kost bij van 85 euro omdat wij starten met jouw voorkeuren voor het opmaken van de transportplanning.
      • Last-Minute levering

        Je bestelling komt pas 4 werkdagen voor levering binnen bij ons. (bv bestelling op maandag voor levering op vrijdag)
        Wat zijn de kenmerken van dit type levering?
        • Wij kijken wat er nog mogelijk is en doen een voorstel
        • Indien dit niet lukt voor u, dan heeft u nog de keuze voor een levering op afspraak en proberen we nog een chauffeur vrij te maken

Algemene voorwaarden levering

  • Bij bevestiging van een bestelling wordt een voorschotfactuur opgemaakt van 50%. Indien deze niet betaald werd 15 dagen voor levering, kan de geplande levering niet doorgaan.
  • De artikelen worden bij levering nooit door ons opgesteld. Indien gewenst is dit wel mogelijk indien dit op voorhand werd doorgegeven en aan uurtarief.
  • Artikelen die een uitleg nodig hebben voorzien we van een handleiding en kan je ook steeds online terugvinden op onze website.
  • Bij ophaling dienen de artikelen terug klaargezet te worden zoals geleverd.
  • Voorzie een parkeerplaats voor bestelwagen / vrachtwagen (+- 8m) en de nodige doorgang.
  • Is er niemand thuis tijdens de levering, maar is bv de tuin vrij toegankelijk? Stuur ons dan de nodige info en foto’s door met de plaatsbeschrijving en dan wordt het materiaal geleverd waar je wenst.
  • Leveringen en ophalingen gebeuren steeds op het gelijkvloers op maximaal 20m van de parkeerplaats van de bestelwagen / vrachtwagen.
  • Parkeerretributies bij levering / ophaling omdat er geen andere mogelijkheid is, worden steeds doorgerekend.
  • Indien een levering / ophaling langer dan 15 minuten duurt doordat er niet vlot gelost kan worden, wordt steeds doorgerekend aan uurtarief.
  • Je bent verantwoordelijk voor de artikelen vanaf levering tot en met de ophaling door ons team

Deze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring

Door op "Akkoord" te klikken of verder gebruik te maken van deze website gaat stemt u in met het gebruik van deze cookies. Wens je meer info omtrent deze cookies? Klik dan op "Meer info".

Op deze website staan standaard onze prijzen exclusief btw.

Indien u wenst kan u op het icoontje rechts bovenaan klikken om dit te wijzigen.

SCROLL NAAR BOVEN